Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Ένωση Κεντρώων: Αν υπάρξει μποναμάς Χριστουγέννων, να πάει σε άνεργους και συνταξιούχους

Ένωση Κεντρώων: Αν υπάρξει μποναμάς Χριστουγέννων, να πάει σε άνεργους και συνταξιούχους - Media
Την προτροπή προς την κυβέρνηση «να μην επαναληφθούν τα περσινά λάθη» εκφράζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων, αναφερόμενη στο Κοινωνικό Μέρισμα. Η ΕΚ προτείνει, «αν υπάρξει τελικά μποναμάς τα Χριστούγεννα πρέπει να κατευθυνθεί σε μακροχρόνια άνεργους και σε συνταξιούχους κάτω των χιλίων ευρώ».

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ
topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.