Πώς και γιατί εμπλέκεται στην υπόθεση ο... Καρσελά.
Μια ημέρα μετά την αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα στο «Καμπ Νου», ο Φελίπε Πάρντο παραλίγο να… βάλει φωτιά στο κλίμα της ομάδας με ανάρτησή του στα social media, με την οποία κατηγόρησε εμμέσως πλην σαφώς τον Τάκη Λεμονή για το γεγονός ότι δεν έπαιξε βασικός κόντρα στους Καταλανούς.
Σίγουρα μια τέτοια ενέργεια είναι κατακριτέα μετά από ένα τόσο σπουδαίο παιχνίδι (στο οποίο ο Ολυμπιακός, παρά την ήττα, δεν τα πήγε άσχημα τηρουμένων των αναλογιών), όμως οι Ερυθρόλευκοι δεν φαίνεται να θέλουν να δώσουν συνέχεια στο περιστατικό.
Οι διοικούντες των πρωταθλητών, με βάση τα τωρινά δεδομένα, μάλλον δεν προτίθενται να τιμωρήσουν τον παίκτη. Θεωρούν απλώς ότι ο Κολομβιανός ήθελε και πίστευε πως άξιζε να αγωνιστεί βασικός σε ένα ματς κόντρα στη θρυλική Μπαρτσελόνα, κάτι που αποτελεί όνειρο για πολλούς ποδοσφαιριστές.
Άλλωστε, οι άνθρωποι του Ολυμπιακού βλέπουν ότι ο διεθνής εξτρέμ είναι ανεβασμένος το τελευταίο διάστημα και θεωρούν ότι το παράπτωμά του δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να τον τιμωρήσουν, καθώς θα κάνουν περισσότερο κακό στην ομάδα παρά καλό με μια τέτοια κίνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.