Ξύπνησε μνήμες στον Ολυμπιακό ο ορισμός του.
Δεν είδαν με καλό μάτι στον Πειραιά τον ορισμό του Παπαπέτρου στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Όπως ενημερωθήκατε από το sportdog.gr, διαιτητής του συνδέσμου Αθηνών θα διευθύνει το παιχνίδι της Λεωφόρου και στον Ολυμπιακό ξύπνησαν μνήμες από τον περασμένο Απρίλιο.
Βλέπετε ο ρέφερι είχε σφυρίξει τότε το πρώτο ματς των ημιτελικών, στο οποίο η ΑΕΚ έφυγε νικήτρια επικρατώντας 2-1 μέσα στο Καραϊσκάκη, με γκολ του Πατρίτσιο Ροντρίγκες, ο οποίος είχε κατεβάσει τη μπάλα με το χέρι. Η φάση ήταν πολύ δύσκολη τόσο για τον Παπαπέτρου όσο και για τον πρώτο βοηθό του. Στο λιμάνι όμως δεν την έχουν ξεχάσει, αφού έκρινε το ματς υπέρ των «κιτρινόμαυρων».
Μάλιστα στον ερυθρόλευκο Τύπο υπάρχει σχετικό σχόλιο για τον διαιτητή που δεν είδε ούτε καταλόγισε την παράβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.