Με ανακοίνωσή της, η οικογένεια Μονεμβασιώτη αναφέρει πως αποχωρεί από την ομάδα καθώς απέτυχε, ενώ αναλαμβάνει την ευθύνη για τις επιλογές της, λέγοντας πως όσοι ήρθαν δεν μπορούν να βοηθήσουν!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης:
Είχαμε ενημερώσει πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα μετά τον αγώνα με τον Πλατανιά ότι υπάρχουν ομάδες, οι οποίες προστατεύονται. Στις ομάδες αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Απόλλωνας Σμύρνης.
Σήμερα παρακολουθήσαμε έναν αγώνα ανάμεσα στις δύο χειρότερες ομάδες του πρωταθλήματος, του Απόλλωνα Σμύρνης και της Κέρκυρας.
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι είχαμε μια –κατά τ’ άλλα- άριστη διαιτησία από τον κ. Καλογερόπουλου, ο οποίος προχώρησε στην ορθή αποβολή ποδοσφαιριστή της Κέρκυρας, την οποία όμως έπρεπε να υποδείξει σε προγενέστερο χρόνο και όχι καθ’ υπόδειξη του 4ου διαιτητή, ο οποίος εν τέλει ήταν αυτός που απέβαλε τον παίκτη.
Ο «άριστος» λοιπόν αυτός διαιτητής δεν είδε –γιατί δεν ήθελε να δει- τα 15 λεπτά καθυστέρησης που έκανε η ομάδα του κ. Βοσνιάδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.