Επιθέσεις με μολότοφ και άλλα αντικείμενα σε βάρος διμοιριών των ΜΑΤ εξαπέλυσαν άγνωστοι τη νύχτα στα Εξάρχεια.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στις 2:30 τα ξημερώματα, τα άτομα αυτά επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στην οδό Τοσίτσα, ενώ στις 3:15 έγινε νέα επίθεση σε διμοιρία, η οποία ήταν στην οδό Χαριλάου Τρικούπη.
Σημειώνεται ότι δεν υπήρξε τραυματισμός, αλλά ούτε έγινε προσαγωγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.