Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Έδωσαν τα χέρια Κερ και Γουόριορς

Στιβ Κερ
Με το στυλό στο χέρι είναι ο Στιβ Κερ, αφού θεωρείται τυπική διαδικασία η ανανέωση του συμβολαίου του με τους Γουόριορς.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Τιμ Καβακάμι στην ιστοσελίδα «The Athletic», οι δύο πλευρές έχουν φτάσει σε κατ’ αρχήν συμφωνία για επέκταση της συνεργασίας τους, όμως το deal θα ολοκληρωθεί και τυπικά το ερχόμενο καλοκαίρι κατόπιν επιθυμίας του Κερ. Ο έμπειρος coach των Καλιφορνέζων δε προτίθεται να αποχωρήσει από το Όκλαντ, όμως θέλει να δει πως θα εξελιχθεί η υγεία του, αφού πέρυσι ταλαιπωρήθηκε αρκετά λόγω των προβλημάτων στην πλάτη.
«Έχουμε συμφωνήσει και απλά περιμένουμε. Έχω ακόμη δύο χρόνια στο συμβόλαιο μου και θέλω να σιγουρευτώ πως όλα θα πάνε καλά όσον αφορά στην υγεία μου. Δεν έχω καμία διάθεση να πάω σε άλλη ομάδα, οπότε όταν έρθει η ώρα θα φτάσουμε σε συμφωνία πολύ γρήγορα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Κερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.