Οι Μπόστον Σέλτικς βρήκαν τον τρόπο να νικήσουν τους Μιλγουόκι Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο, βγάζοντας… άσο από το μανίκι.
Ο Μπραντ Στίβενς αποφάσισε να ρίξει στο παρκέ τον Σέμι Οτζελέγε και κάπου εκεί η εικόνα του αγώνα άλλαξε, αφού η ομάδα του έτρεξε ένα σερί 11-3 στα πρώτα λεπτά της τελευταίας περιόδου. Όσο μάλιστα ο νεαρός είχε αναλάβει το μαρκάρισμα του, ο Γιάννης έμεινε «άσφαιρος», αφού ο απόφοιτος του SMU του είχε γίνει πραγματικά… στενός κορσές.
«Όσο ήταν ο Οτζελέγε στο παρκέ και μάρκαρε τον Γιάννη, πιστεύω πως έκανε σπουδαία δουλειά. Αυτό θέλουμε να κάνει ο Σέμι. Θέλουμε να γίνει ο παίκτης που θα μπορεί να αναλαμβάνει τέτοιες δουλειές και θα μας βοηθάει στο μαρκάρισμα τέτοιων παικτών», δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής των Κελτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.