Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Ουρές Καταλανών στα εκλογικά κέντρα για το δημοψήφισμα…


Για επέμβαση της εθνικής αστυνομίας στα εκλογικά κέντρα κάνει λόγο η El Pais

Οι Καταλανοί έχουν ήδη αρχίσει να σχηματίζουν ουρές μπροστά από τα εκλογικά κέντρα προκειμένου να ψηφίσουν στο σημερινό δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της επαρχίας αυτής της Ισπανίας, παρά την απαγόρευση από τη Μαδρίτη.
Οι ψηφοφόροι έχουν αρχίσει να μπλοκάρουν τις πόρτες και να συγκεντρώνονται έξω από τα εκλογικά κέντρα προκειμένου να τα προστατεύσουν σε περίπτωση ενεργειών της αστυνομίας για αποτροπή της ψηφοφορίας.
Την ίδια ώρα μια αυτοκινητοπομπή αποτελούμενη από περίπου 30 φορτηγάκια της εθνοφρουράς, φορτηγάκια χωρίς διακριτικά και ένα φορτηγό γεμάτο αστυνομικούς αναχώρησαν από το λιμάνι της Βαρκελώνης, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες που μίλησαν στο Reuters.
Σύμφωνα με την El Pais, αστυνομικοί της εθνικής αστυνομίας έχουν αρχίσει να επεμβαίνουν στα εκλογικά κέντρα.
Βίντεο στην ιστοσελίδα της El Pais δείχνει κρανοφόρους άνδρες των ισπανικών ΜΑΤ να συγκρούονται με ομάδα εξοργισμένων ψηφοφόρων κοντά σε εκλογικό κέντρο σε σχολείο της Βαρκελώνης.
Η επέμβαση έγινε καθώς η τοπική αστυνομία δεν προχώρησε στο κλείσιμο των εκλογικών κέντρων, όπως όριζε σχετική δικαστική διαταγή.
Εν τω μεταξύ, το υπουργείο Εσωτερικών της Ισπανίας ανακοίνωσε πως η εθνική αστυνομία και η πολιτοφυλακή έχουν αρχίσει να κατάσχουν κάλπες και ψηφοδέλτια από εκλογικά κέντρα στην Καταλονία.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.