Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Άσχημα νέα με Φουλτζ στους Σίξερς

Κακά είναι τα μαντάτα για τους Φιλαδέλφεια Σίξερς, οι οποίοι θα χάσουν τον Μαρκέλ Φουλτζ για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες ακόμη.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Γιέικ Παβόρσκι, το Νο. 1 του draft θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης το λιγότερο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου. Ο νεαρός συνεχίζει να ταλαιπωρείται από έντονες ενοχλήσεις στον δεξιό ώμο, κάτι που σημαίνει πως η επιστροφή του θα καθυστερήσει αρκετά.
Σημειώνεται πως με βάση το χρονοδιάγραμμα σε τρεις εβδομάδες η κατάσταση του θα επανεκτιμηθεί, χωρίς βεβαίως να είναι δεδομένο πως τότε θα είναι έτοιμος να επιστρέψει στις υποχρεώσεις της ομάδας της Πενσυλβάνια…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.