Συνεχίζει την περιοδεία του στη βόρεια Ελλάδα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέφθηκε χθες τις Σέρρες. Ο πρόεδρος της ΝΔ περπάτησε στην κεντρική αγορά της πόλης και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με νέους, εργαζόμενους αλλά και συνταξιούχους καθώς και με καταστηματάρχες, ενώ ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Συζητώντας μαζί τους ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να έχει ένα πολύ καλύτερο μέλλον. «Η Ελλάδα» είπε ο κ. Μητσοτάκης «είναι η πρώτη χώρα που μπήκε σε κρίση και η μόνη που δεν βγήκε ακόμα. Αυτό πρέπει να μας προβληματίζει». Τόνισε ότι είναι αισιόδοξος για το μέλλον, αλλά ξεκαθάρισε: «Προϋπόθεση είναι να υπάρξει πολιτική αλλαγή. Με αυτή την κυβέρνηση αισιοδοξία δεν πρόκειται να υπάρξει. Εμείς έχουμε ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο για το πως θα ανατάξουμε την οικονομία. Πώς θα δημιουργήσουμε δουλειές. Πώς θα φέρουμε επενδύσεις».
(Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.