Σε γνώριμα εδάφη βρέθηκε ξανά απόψε ο Ερνέστο Βαλβέρδε.
Ο Βάσκος προπονητής της Μπαρτσελόνα αμέσως μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου πάτησε το πόδι του στο κυρίως γήπεδο του Καραϊσκάκη για την προπόνηση με την ομάδα του.
Ο Βαλβέρδε έδειχνε ευδιάθετος και χαρούμενος για την επιστροφή του σ΄ένα γήπεδο που γνώρισε μεγάλες στιγμές με τον Ολυμπιακό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.