Το «ηλεκτρονικό» της εισιτήριο περιμένει στη «στάση» των 748-750 μονάδων η Αθήνα, καθώς με χαμηλούς τζίρους συνεχίζει να κινείται πέριξ του εαυτού της.
Ο Γενικός Δείκτης ξεκίνησε ανοδικά, όπως και χθες, αλλά έκτοτε κινείται νευρικά και μεταβλητότητα.
Πριν από λίγο βρισκόταν στις 748 μονάδες σημειώνοντας πτώση 0,07% (ώρα 11.40)
Με κέρδη 0,35% η μετοχή της Εθνικής στα 0,29 ευρώ. Κέρδη 0,61% για την Alpha bank στα 1,64 ευρώ. Οριακή πτώση 0,28% για την Eurobank στα 0,72 ευρώ. Κέρδη 0,41% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,45 ευρώ.
Με πτώση 0,68% ο ΟΤΕ στα 10,21 ευρώ. Πτώση 0,56% για τον ΟΠΑΠ στα 8,95 ευρώ. Με πτώση
0,71% η Motor Oil στα 19,52 ευρώ. Πτώση 0,62% για την Folli-Follie στα 17,69 ευρώ.
Οι συναλλαγές κινούνται στα 7,2 εκατ. ευρώ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/721533/me-oriaki-ptosi-kineitai-simera-to-hrimatistirio/
Ο Γενικός Δείκτης ξεκίνησε ανοδικά, όπως και χθες, αλλά έκτοτε κινείται νευρικά και μεταβλητότητα.
Με κέρδη 0,35% η μετοχή της Εθνικής στα 0,29 ευρώ. Κέρδη 0,61% για την Alpha bank στα 1,64 ευρώ. Οριακή πτώση 0,28% για την Eurobank στα 0,72 ευρώ. Κέρδη 0,41% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,45 ευρώ.
Με πτώση 0,68% ο ΟΤΕ στα 10,21 ευρώ. Πτώση 0,56% για τον ΟΠΑΠ στα 8,95 ευρώ. Με πτώση
0,71% η Motor Oil στα 19,52 ευρώ. Πτώση 0,62% για την Folli-Follie στα 17,69 ευρώ.
Οι συναλλαγές κινούνται στα 7,2 εκατ. ευρώ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/721533/me-oriaki-ptosi-kineitai-simera-to-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.