Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

Σμιθ: «Μου είχαν πει ότι ο Γουέιντ θα ήταν παγκίτης και γι’ αυτό είπα να έρθει»

Τζέι-Αρ Σμιθ
Για τη μετακίνηση του Ντουέιν Γουέιντ στους Καβαλίερς και το γεγονός πως φέτος δε θα ξεκινά βασικός, μίλησε ο Τζέι Αρ Σμιθ.
«Ειλικρινά με πλήγωσε αυτή η επιλογή του Τάιρον Λου να ξεκινάει τον Γουέιντ βασικό και εμένα να με αφήνει στον πάγκο. Ήμουν πολύ άσχημα ψυχολογικά όταν το έμαθα», τόνισε αρχικά ο Σμιθ μιλώντας στο ESPN.
Συνεχίζοντας, είπε: «Μου είχαν πει πως ο Γουέιντ θα ερχόταν για να δώσει λύσεις από τον πάγκο και θα βοηθούσε πολύ την ομάδα. Είχα ενθουσιαστεί και είχα πει πως στηρίζω 100% αυτή την επιλογή. Όλες οι ομάδες χρειάζονται καλούς παίκτες στο ρόστερ τους και ήμουν απόλυτα θετικός για την άφιξή του.»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.