Σε στάση εργασίας από τις 12:00 έως τις 15:00 προχωράει τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου το Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μετρό, τρένο και τραμ.
Αναλυτικά στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2896173/stasi-ergasias-ti-deftera-se-metro-treno-ke-tram
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.