Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Ισόβια στον Βλαστό για το «συνδικάτο του εγκλήματος»


Με την ετυμηγορία του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ως προς τις ποινές των μελών του αποκαλούμενου «Συνδικάτου του εγκλήματος» και την δήλωση του φερόμενου ως αρχηγού του, Παναγιώτη Βλαστού, ότι τελείωσε με την παρανομία και έτσι δεν θα τον «ξαναδούν στα δικαστήρια» ολοκληρώθηκε, μετά από περίπου τρία χρόνια, η δίκη για την δράση της ομάδας, στην οποία αποδίδεται η απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου τον Ιανουάριο του 2009 και η δολοφονία του επιχειρηματία Γιώργου Γούσιου το 2008.

Το δικαστήριο επέβαλε σε τρεις από τους 14 κατηγορούμενους ποινές ισόβιας κάθειρξης, ενώ η ετυμηγορία του για τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους στην υπόθεση ήταν ποινές κάθειρξης από 7 έως και 18 έτη, αλλά και ποινές φυλάκισης σε κάποιους, όπως στον Βασίλη Στεφανάκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.