Ευχάριστα νέα έρχονται από το ιατρικό επιτελείο των Κλίβελαντ Καβαλίερς αναφορικά με την κατάσταση της υγείας του ΛεΜπρόν Τζέιμς.
Όπως έγινε γνωστό, οι γιατροί της ομάδας έδωσαν το «ΟΚ» στον «βασιλιά» για να συμμετάσχει στην προπόνηση της Πέμπτης για πρώτη φορά μετά τον τραυματισμό που υπέστη την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Τζέιμς, μάλιστα, έβγαλε ολόκληρο το πρόγραμμα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Κατά τα φαινόμενα, ο ηγέτης των Καβς θα καταφέρει να δώσει το «παρών» για πρώτη φορά φέτος στη φιλική αναμέτρηση της ομάδας του κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς που είναι προγραμματισμένη για τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.