Σε επέμβαση στη σπονδυλική στήλη υποβλήθηκε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Ντόρα Μπακογιάννη, προκειμένου να αποκατασταθεί ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζε.
Η έμπειρη πολιτικός και πρώην υπουργός έκανε εισαγωγή στο νοσοκομείο Metropolitan την Τρίτη και αύριο Πέμπτη θα πάρει εξιτήριο.
Η επέμβαση ήταν απολύτως πετυχημένη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.