Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Η Πιονγκγιάνγκ «έκοψε» τη συζήτηση για τον τερματισμό του πυρηνικού της προγράμματος

«Δεν ενδιαφερόμαστε» ήταν η απάντηση της Πιονγκγιάνγκ στην πρόταση περί διαπραγμάτευσης αναφορικά με τον τερματισμό του πυρηνικού της προγράμματος.


Νωρίτερα, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών, Ρεξ Τίλερσον, είχε παραδεχθεί δημοσίως ότι υπάρχουν «πολλά κανάλια επαφών» με την ηγεσία της Βόρειας Κορέας, προκειμένου να βρεθεί η φόρμουλα και να τερματιστεί ειρηνικά η κρίση.

Η Αμερικανίδα διπλωμάτης Heather Nauert δήλωσε χαρακτηριστικά πως «παρά τις διαβεβαιώσεις των ΗΠΑ ότι δεν ενδιαφέρονται για την κατάρρευση του σημερινού καθεστώτος, επιταχύνοντας την επανένωση των χερσονήσων ή κινητοποιώντας δυνάμεις βόρεια της αποστρατιωτικοποιημένης ζώνης (τα σύνορα που χωρίζουν τη Βόρεια και Νότια Κορέα), η ηγεσία της Βόρειας Κορέας δεν έδειξε ότι ενδιαφέρεται ή είναι έτοιμη για συνομιλίες σχετικά με την αποπυρηνικοποίηση». 


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/718231/i-pionggiang-ekopse-ti-suzitisi-gia-ton-termatismo-tou-purinikou-tis-programmatos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.