Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Κανονικά στη δουλειά του από σήμερα ο Λεμπιδάκης!…

Στο εργοστάσιό του στη βιομηχανική περιοχή του Ηρακλείου βρέθηκε σήμερα το πρωί μετά από 6 μήνες ομηρίας ο Μιχάλης Λεμπιδάκης!

Ο Κρητικός επιχειρηματίας, ευδιάθετος μίλησε στους δημοσιογράφους, λίγο πριν χαιρετήσει και αγκαλιάσει τους εργαζόμενους της επιχείρησης: 

«Αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα, είμαι απόλυτα υγιής, ψυχικά και σωματικά. Σήμερα το πρωί το πρώτο που ήθελα να κάνω ήταν να έρθω να βρεθώ με τους συνεργάτες μου. Για εμένα που ξέρω εκ των έσω είναι ένα θαύμα αυτό που πετύχα. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ», ενώ σε ερώτηση πως ήταν για τον ίδιο οι έξι μήνες ομηρίας, ο κ. Λεμπιδάκης απάντησε: «Ηταν βασανιστικοί, κυρίως για το μυαλό…».

Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/10/03/κανονικά-στη-δουλειά-του-από-σήμερα-ο-λ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.