Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Νέο κρούσμα τραυματισμού στους Σίξερς


Ανησυχία επικρατεί στο στρατόπεδο των Φιλαδέλφεια 76ερς σχετικά με την κατάσταση της υγείας του έμπειρου σούτινγκ γκαρντ, Τζέι Τζέι Ρέντικ.
Ο πρώην παίκτης των Λος Άντζελες Κλίπερς ένιωσε ενοχλήσεις πριν την αναμέτρηση των Σίξερς με τους Ντάλας Μάβερικς και δεν κατάφερε να αγωνιστεί. Οι πόνοι που ένιωσε στην πλάτη δεν έχουν αξιολογηθεί ακόμη από το ιατρικό τιμ της ομάδας του Μπρετ Μπράουν και η κατάσταση του αναμένεται να εκτιμηθεί μέσα στην ημέρα.
Πάντως, ο ίδιος ο παίκτης θέλησε να καθησυχάσει τους φίλους της ομάδας από την Πενσυλβάνια τονίζοντας στο NBC Sports: «Νιώθω πως δεν έχω τίποτα σοβαρό. Θα είμαι σύντομα καλά. Δε νιώθω να πονάω πάρα πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.