Το «πράσινο φως» για την κατασκευή του τετραώροφου υπόγειου γκαράζ στην πλατεία του Α' Νεκροταφείου Αθηνών «άναψε» το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει 11 κάτοικοι της περιοχής του Μετς και ζητούσαν να ακυρωθεί υπουργική απόφαση του 2010, με την οποία είχε εγκριθεί η οριστική μελέτη για την κατασκευή του τετραώροφου υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων μπροστά στην είσοδο του Α' Νεκροταφείου Αθηνών, στη συνοικία του Μετς.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=638289&catID=3
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.