Σε κατάληψη προχώρησαν οι 64 μαθητές του Γυμνασίου- Λυκείου στον Λαιμό Πρεσπών διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις καθηγητών σε βασικά μαθήματα του σχολείου. Τα κενά στις γυμνασιακές και λυκειακές τάξεις αθροίζονται σε περίπου 72 ώρες και εντοπίζονται περισσότερο στα μαθηματικά, τη φυσική, τη βιολογία και την πληροφορική. Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Πετράκος, μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, «χθες η Γ΄ Λυκείου έκανε μόλις δύο ώρες μάθημα, αφού δεν υπήρχαν οι εκπαιδευτικοί να διδάξουν βασικά μαθήματα. Τα παιδιά μας δεν έχουν τη δυνατότητα της εξωσχολικής βοήθειας του φροντιστηρίου και ό,τι καταφέρνουν γίνεται μέσα από το σχολείο» σημείωσε.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/10/katalipsi-sto-gimnasio-likio-prespon-logo-ellipsis-kathigiton/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.