Στα εγκαίνια του Κέντρου Ενημέρωσης-Υποστήριξης Δανειοληπτών Λάρισας βρέθηκε σήμερα το πρωί ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Δημήτρης Παπαδημημητρίου.
Ο κ. Παπαδημητρίου μετά το τέλος της τελετής δήλωσε πως η δημιουργία του κέντρου δανειοληπτών είναι δέσμευση της κυβέρνησης ώστε να γίνει καταγραφή των δανειοληπτών ανά την επικράτεια, ενώ σημείωσε πως και ο εξωδικαστικός μηχανισμός έχει ενθαρρυντικά στοιχεία καθώς στην πλατφόρμα έχουν μπει 1.500 έως 2.000 δανειολήπτες.
Επίσης, ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης τόνισε πως «η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να βρει λύσεις στα κόκκινα δάνεια και πως αυτή είναι μια λύση που θα προωθήσει την ανάπτυξη στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που είναι η ραχοκοκκαλιά της ελληνικής οικονομίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.