Τελικά, ΟΑΚΑ ή Λεωφόρος;
Μια λύση που σκεφτόταν η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για να έχει μεγαλύτερα έσοδα αυτή την δύσκολη οικονομικά περίοδο ήταν η μετακίνηση της ομάδας στο ΟΑΚΑ για τα ντέρμπι με Ολυμπιακό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ.
Παρόλα αυτά, η λύση αυτή εξετάστηκε από τους ανθρώπους του "τριφυλλιού" και δεν κρίθηκε συμφέρουσα.
Έτσι, ο Παναθηναϊκός θα παραμείνει στη Λεωφόρο και θα δώσει από εκεί τα ντέρμπι με τους θεωρητικά μεγάλους αντιπάλους του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.