Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

ΥΠ.ΠΟ: «Σε τροχιά ομαλής εξέλιξης η επένδυση του Ελληνικού»

«Σε τροχιά ομαλής εξέλιξης η επένδυση του Ελληνικού»
Ανακοίνωση με τίτλο «Σε τροχιά ομαλής εξέλιξης η επένδυση του Ελληνικού», εξέδωσε το υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με τη γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η γνωμοδότηση του ΚΑΣ που αφορά την επένδυση του Ελληνικού, «ολοκληρώθηκε ύστερα από έναν γόνιμο διάλογο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Τρίτης 3 Οκτωβρίου 2017», στη βάση κυρίως, της εισήγησης της Διεύθυνσης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, και «είναι θετικό που ελήφθη με ευρεία πλειοψηφία».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.