Ανακοίνωση με τίτλο «Σε τροχιά ομαλής εξέλιξης η επένδυση του Ελληνικού», εξέδωσε το υπουργείο Πολιτισμού σχετικά με τη γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
Σύμφωνα με το υπουργείο, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, η γνωμοδότηση του ΚΑΣ που αφορά την επένδυση του Ελληνικού, «ολοκληρώθηκε ύστερα από έναν γόνιμο διάλογο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Τρίτης 3 Οκτωβρίου 2017», στη βάση κυρίως, της εισήγησης της Διεύθυνσης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, και «είναι θετικό που ελήφθη με ευρεία πλειοψηφία».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.