Τους παράγοντες που τον ώθησαν στην αποχώρηση από τους Νιου Γιορκ Νικς εξήγησε ο γκαρντ των Καβαλίερς, Ντέρικ Ρόουζ.
«Στους Καβαλίερς μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μέσα στο παρκέ», ανέφερε αρχικά ο «D-Rose» μιλώντας στην εφημερίδα «Νew York Post» και τον Άλεξ Σκουάντρον και συνέχισε:
«Στη Νέα Υόρκη δε μπορούσα να κάνω τίποτα. Δεν μου επιτρεπόταν. Τόσο απλά. Γι’ αυτό λοιπόν και εγώ αποφάσισα να φύγω από εκεί», υποστήριξε ο MVP του 2011.
Ο 28χρονος πλέι μέικερ δεν μπόρεσε ποτέ να προσαρμοστεί στην τριγωνική επίθεση του Φιλ Τζάκσον, κάτι που ισχύει και για την πλειοψηφία των παικτών της ομάδας του «μεγάλου μήλου»…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.