Τη σημασία του νομοσχεδίου για την νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου επισήμανε ο υποψήφιος για την ηγεσία του νέου φορέα της κεντροαριστεράς Γιάννης Ραγκούσης. Σύμφωνα με τον κ. Ραγκούση «το νομοσχέδιο πρέπει να περάσει, γιατί λύνει το πρόβλημα συνανθρώπων μας, που ο καθένας μας έχει δίπλα του, αλλά πρέπει να διαμορφωθεί αποκλειστικά με βάση την καθοδήγηση της επιστημονικής κοινότητας».
Σε ό,τι αφορά το ηλικιακό όριο που προβλέπει το επίμαχο άρθρο 3, για τη διόρθωση του φύλου -μετά και τη νομοθετική βελτίωση που ανακοίνωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής- ο κ. Ραγκούσης είπε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm: «Εάν στηρίζεται σε επιστημονική εισήγηση, τεκμηριωμένη, αδιαμφισβήτητη επιστημονικού κύρους άποψη, καλώς την έφερε ή οτιδήποτε φέρει και διαμορφωθεί γύρω από αυτό. Είναι καθαρό το θέμα, είναι σαν να λέμε π.χ. πώς να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα υγείας που έχει ένας άνθρωπος, αν θα πάρει την α ή β αγωγή, όπου θα φυσικά θα πάρει την αγωγή που θα πει το επιστημονικό συμβούλιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.