Έμεναν λίγα δευτερόλεπτα για το ημίχρονο της αναμέτρησης ΤΣΣΚΑ Μόσχας - Παναθηναϊκός, όταν Νάντο Ντε Κολό και Τζέιμς Γκιστ έβαλαν... φωτιά στον αγώνα! Συγκεκριμένα, τη στιγμή που ο Γάλλος ντρίμπλαρε, χτύπησε τον Αμερικανό στο πρόσωπο.
Ο ψηλός του Παναθηναϊκού αντέδρασε, έσπρωξε τον ηγέτη των γηπεδούχων και αν δεν έμπαιναν άμεσα στη μέση οι ψυχραιμότεροι, η κατάσταση θα μπορούσε να ξεφύγει καθώς ο Γκιστ ήταν έξαλλος με την κίνηση του Γάλλου που πάντως δεν έκανε πίσω και δεν προσπάθησε ιδιαίτερα να δικαιολογηθεί.
Γκιστ και Ντε Κολό αποβλήθηκαν και η αναμέτρηση συνεχίστηκε κανονικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.