Με άκρως κολακευτικά λόγια για τον σέντερ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, ΝτεΜάρκους Κάζινς, μίλησε ο παλαίμαχος σταρ του NBA, Κέβιν Γκαρνέτ.
Ο πρώην πρωταθλητής με τους Μπόστον Σέλτικς, μάλιστα, ανέφερε πως θα ήθελε πολύ να γίνει ο μέντορας του άσου των «πελεκάνων», ο οποίος κατά την άποψη του είναι ο κορυφαίος επιθετικός ψηλός στο NBA.
«Θα ήθελα πολύ να έχω την ευκαιρία να του μεταδώσω κάποιες από τις γνώσεις μου. Για μένα, είναι ο Νο. 1 επιθετικός ψηλός που υπάρχει αυτή τη στιγμή», ανέφερε ο «Big Ticket».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.