Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Ουζουνίδης: «Με εμφανίσεις όπως του πρώτου μέρους δεν πάμε πουθενά»

Ουζουνίδης: «Με εμφανίσεις όπως του πρώτου μέρους δεν πάμε πουθενά»
Ο Μαρίνος Ουζουνίδης στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με την Λαμία στάθηκε στην κακή εικόνα του Παναθηναϊκού στο πρώτο μέρος, λέγοντας πως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Αναλυτικά όσα είπε ο Έλληνας τεχνικός:
«Το πρώτο ημίχρονο ήταν ντροπή. Μπορώ να δικαιολογήσω μία κακή μέρα, αλλά να μην πάρουμε μία μονομαχία ήταν κάτι απογοητευτικό. Είδαμε στο δεύτερο μέρος, ήταν μία άλλη ομάδα, που πραγματικά έδειξε μεγάλη διάθεση να πάρει το ματς. Πιέσαμε τον αντίπαλο, κάναμε ευκαιρίες, αλλά, δυστυχώς απλώς ισοφαρίσαμε στο τέλος.
Η εμφάνιση του δεύτερου ήταν καλή, αλλά δεν φτάνει στα εκτός έδρας να παίζεις ένα ημίχρονο. Δεν υπάρχει δικαιολογία για την εμφάνιση του πρώτου μέρους. Όταν παίζεις με ομάδες σαν την Λαμία ή με πιο μικρές, όταν τους αφήνεις να πιστέψουν ότι θα σου πάρουν αποτέλεσμα μετά δυσκολεύουν τα πράγματα. Ευτυχώς, στο τέλος ισοφαρίσαμε και δεν χάσαμε ακόμα ένα παιχνίδι. Με εμφανίσεις όπως του πρώτου μέρους, δεν πάμε πουθενά».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.