Ως ένα εξαιρετικό μέρος για τους Έλληνες χαρακτήρισε το Σικάγο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στο Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων, υπογραμμίζοντας ότι η ομογένεια μάς γεμίζει περηφάνια, προσθέτοντας « πως είμαστε στην κατάλληλη στιγμή της κοινή μας ιστορίας για να εμπνεύσουμε ο ένας τον άλλον».
Οποτεδήποτε μιλώ με Αμερικανούς που ζουν στην Ελλάδα ακούω το ίδιο πράγμα, ότι είμαστε στη καλύτερη (μεταξύ των δυο χωρών) στιγμή μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, από τη στιγμή που είχαμε από κοινού πολεμήσει τον φασισμό. Υποδεχόμενος τον Αλέξη Τσίπρα, ο επικεφαλής του Chicago Council on Global Affairs χαιρέτισε το γεγονός ότι ο Αλέξης Τσίπρας είναι ο πρώτος εν ενεργεία Έλληνας πρωθυπουργός που επισκέπτεται την πόλη του Σικάγο.
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην υποστήριξη των ΗΠΑ στη χώρα μας, και μάλιστα σε επίπεδο υψηλού συμβολισμού, μέσω του πρώην Προέδρου Ομπάμα. «Υποστήριξη που οδηγεί και στην αυριανή μου συνάντηση με τον Ντόναλτ Τραμπ», είπε ο πρωθυπουργός. Σήμερα, η Ελλάδα επιστρέφει, τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας, μετά από 7 χρόνια κρίσης που μας κόστισε σε θέσεις εργασίας, καθώς η ανεργία έφτασε στο 27%, και οδήγησε σε brain drain.
Πηγή: kontranews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.