Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Άδωνις: Η ΝΔ βάζει την Ελλάδα πρώτη


Αντιπρόεδρος της Ν.Δ., βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του σήμερα, Πέμπτη 19 Οκτωβρίου, στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100,3 και στον δημοσιογράφο κ. Άρη Πορτοσάλτε, σχολίασε την επικαιρότητα, λέγοντας:
  • «Το νέο θέμα που θα συζητηθεί είναι η ευχή που έδωσε ο κ. Τσίπρας να παραμείνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στο ελληνικό πρόγραμμα. Από χθες, ο κ. Τόμσεν έγινε ξαφνικά καλός».
  • «Τις επόμενες εκλογές θα τις κερδίσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και με μεγάλη διαφορά. Όμως, τα χαμένα χρόνια του Αλέξη Τσίπρα – όχι μόνο τα χρόνια που κυβέρνησε, αλλά και τα χρόνια της έξαλλης αντιπολίτευσης – δεν γυρίζουν πίσω. Η Ελλάδα θα είχε φύγει από το μνημόνιο, τουλάχιστον τρία χρόνια πριν».
  • «Η Νέα Δημοκρατία την Ελλάδα την βάζει πρώτη. Αναβάθμιση των F16 πρέπει να γίνει. Πρέπει να δούμε το θέμα της αεροπορικής υπεροχής στο Αιγαίο που είναι κρίσιμο για την εθνική μας ασφάλεια. Όμως, η κυβέρνηση εξέπεμψε και εξακολουθεί να εκπέμπει μια εικόνα χάους».
  • «Η Ελλάδα είναι τα σύνορα της Ευρώπης. Θα πρέπει οι Ευρωπαίοι να καταλάβουν ότι θα πρέπει να βοηθήσουν τη χώρα μας στο ζήτημα των αμυντικών δαπανών. Ενδιαφέρει και την Ευρώπη να υπάρχει ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο, όχι μόνο την Ελλάδα».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.