Στην απόφαση να αποσύρει πρόωρα όλα τα μέλη της βασικής του πεντάδας στο ματς με τους Τορόντο Ράπτορς, κατέληξε ο Λουκ Γουόλτον.
Ο νεαρός head coach των Λος Άντζελες Λέικερς ήταν έξαλλος με τη συμπεριφορά των Λόνζο Μπολ, Μπράντον Ίνγκραμ, Κεντάβιους Κάλντγουελ-Πόουπ, Λάρι Νανς Τζούνιορ και Μπρουκ Λόπεζ στον τομέα των επιστροφών σε καταστάσεις αιφνιδιασμού.
«Έβγαλα έξω λίγο νωρίς τους βασικούς, γιατί δεν γυρνούσαν πίσω στην transition άμυνα, που είναι το Νο. 1 στοιχείο για να έχεις μια καλή αμυντική ομάδα. Είχαμε τονίσει το πόσο σημαντικό ήταν το τρίτο δεκάλεπτο, με το momentum του αγώνα να αλλάζει κόντρα σε μια ομάδα επιπέδου πλέι-οφ. Ήταν ένα μάθημα για εκείνους να βγουν νωρίτερα», υποστήριξε ο Γουόλτον.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.