Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Απεργία πείνας για τον ΕΔΟΕΑΠ


Σε απεργία πείνας ο Θοδωρής Βαρίκος για τον ΕΔΟΕΑΠ. ΄΄Δεν αντέχω άλλο τον εμπαιγμό της κυβέρνησης και των εργοδοτών. Μας διαλύουν, μας εξοντώνουν. Να πληρώσουν οι εργοδότες ως οφείλουν. Τέρμα τα παιχνίδια τους΄΄, αναφέρει στο μήνυμά του. 
Τη συμπαράστασή τους, εκφράζουν δημοσιογράφοι και  συγκεντρώνουν υπογραφές.




http://www.typologies.gr/apergia-pinas-gia-ton-edoeap/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.