Σε απεργία πείνας ο Θοδωρής Βαρίκος για τον ΕΔΟΕΑΠ. ΄΄Δεν αντέχω άλλο τον εμπαιγμό της κυβέρνησης και των εργοδοτών. Μας διαλύουν, μας εξοντώνουν. Να πληρώσουν οι εργοδότες ως οφείλουν. Τέρμα τα παιχνίδια τους΄΄, αναφέρει στο μήνυμά του.
Τη συμπαράστασή τους, εκφράζουν δημοσιογράφοι και συγκεντρώνουν υπογραφές.
http://www.typologies.gr/apergia-pinas-gia-ton-edoeap/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.