Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Πέρασε την πόρτα του χειρουργείου ο Σεμπά

Σεμπά
Σε επέμβαση, προκειμένου να λύσει το πρόβλημα που αποκόμισε στο γόνατο στο ματς του περασμένου Σαββάτου με τον Πανιώνιο, υποβλήθηκε ο μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού, Σεμπά.

Οι «ερυθρόλευκοι» ενημέρωσαν για την παραπάνω εξέλιξη, προσθέτοντας ότι ο Βραζιλιάνος άσος χειρουργήθηκε από τον ιατρό της ομάδας τους, Χρήστο Θέο και η επέμβαση έγινε με επιτυχία.

Ο παίκτης, δε, αναμένεται να γυρίσει στις προπονήσεις σε περίπου δύο εβδομάδες, ενώ, όπως διευκρίνισε και ο προπονητής του πειραιώτικου συλλόγου Τάκης Λεμονής θα είναι ξανά διαθέσιμος μετά τη διακοπή (λόγω εθνικών ομάδων) του Νοεμβρίου.

Ο Σεμπά θα χάσει τα ματς των πρωταθλητών Ελλάδας με ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό, Μπαρτσελόνα, Πλατανιά και Αχαρναϊκό.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.