Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Μητσοτάκης: «Θα βγάλουμε τη χώρα από το βάλτο της κρίσης και τη λάσπη των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ»

Μητσοτάκης: «Θα βγάλουμε τη χώρα από το βάλτο της κρίσης και τη λάσπη των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ»

Στην επικαιρότητα των σκέψεων του Κωνσταντίνου Καραμανλή αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ μιλώντας στο Μενίδι στην επέτειο των 43 χρόνων από την ίδρυση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης

«Δεν ζητάμε την ψήφο των πολιτών για να φύγει μια κακή και ηθικά απαξιωμένη κυβέρνηση. Ζητάμε τη θετική ψήφο των πολιτών για να αλλάξουμε όλα όσα πρέπει, όλα όσα χρειάζεται η χώρα μας», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Νέας ΔημοκρατίαςΚυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας σε ανοικτή συγκέντρωση στο Μενίδι για τα εγκαίνια των γραφείων της ΝΟΔΕ Βόρειας Αττικής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Είμαστε έτοιμοι. Η Νέα Δημοκρατία είναι έτοιμη. Έχουμε και το σχέδιο και τη βούληση και τους ανθρώπους για να προχωρήσουμε», πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος με αφορμή τη συμπλήρωση 43 χρόνων από την ίδρυση του κόμματός του, στις 4 Οκτωβρίου 1974, έκανε ειδική μνεία στον Κωνσταντίνο Καραμανλή.


Διάβασε, συγκεκριμένα, απόσπασμα από την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος σύμφωνα με το οποίο: «Η Νέα Δημοκρατία είναι η πολιτική παράταξη που ταυτίζει το Έθνος με το λαό, την πατρίδα με τους ανθρώπους της, την Πολιτεία με τους πολίτες της, την εθνική ανεξαρτησία με την λαϊκή κυριαρχία, την πρόοδο με το κοινό αγαθό, την πολιτική ελευθερία με την έννομη τάξη και την κοινωνική δικαιοσύνη».


Και επισημαίνοντας την «επικαιρότητα», όπως είπε, της σκέψης του ιδρυτή της ΝΔ, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε:  «Οι ρίζες μας στην ελληνική κοινωνία είναι δυνατές. Και οι αξίες μας πιο επίκαιρες από ποτέ. Ελευθερία, υγιής πατριωτισμός, αλληλεγγύη, αξιοκρατία. Πίστη στους Έλληνες. Πάνω απ’ όλα πίστη στη δημιουργική δύναμη του λαού μας».



Με αφορμή, εξάλλου, την επέτειο της ίδρυσης της Νέας Δημοκρατίας, ο αρχηγός της θέλησε, όπως είπε, να απευθύνει «ξανά ένα κάλεσμα σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες: Ελάτε μαζί μας. Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε την Ελλάδα. Δεν μας νοιάζει από ποιο πολιτικό χώρο έρχεστε. Δεν μας απασχολεί τι ψηφίσατε στο παρελθόν. Αρκεί να θέλετε να πάμε την Ελλάδα μπροστά. Να μοιράζεστε μαζί μας τις κοινές μας αξίες και τα κοινά μας οράματα».
Η Νέα Δημοκρατία, συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης, «είναι ένα ανοιχτό Κόμμα. Διχαστικά μηνύματα, περιφρόνηση των πολιτών για παλαιότερες επιλογές τους, λογικές ρεβανσισμού και αλαζονείας, δεν χωράνε στη Νέα Δημοκρατία. Εμείς δεν είμαστε ΣΥΡΙΖΑ για να διχάζουμε. Είμαστε εδώ για να ενώσουμε τους Έλληνες. Για να δικαιώσουμε την επιλογή τους. Θα βγάλουμε τη χώρα από το βάλτο της κρίσης και τη λάσπη των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. Θα φέρουμε δουλειές, ευκαιρίες και πάνω απ’ όλα ασφάλεια για τους πολίτες της. Οι Έλληνες αξίζουμε καλύτερα. Και μπορούμε καλύτερα». 




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/719333/mitsotakis-tha-vgaloume-ti-hora-apo-to-valto-tis-krisis-kai-ti-laspi-ton-suriza-anel/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.