Ύστερα από 15 μήνες απλήρωτοι και αφού η εκδοτική εταιρεία άφησε την εφημερίδα της «Μακεδονίας» στην τύχη της, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας. Είχε προηγηθεί ανακοίνωση της εταιρείας, στην οποία τονιζόταν ότι η εφημερίδα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει γιατί έχει βλάβη το πιεστήριο και δεν υπάρχουν λεφτά να το επιδιορθώσουν.
Περισσότερα στο http://www.typologies.gr/telos-ke-i-istoriki-makedonia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.