Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Εμπίιντ: «Δε νιώθω παίκτης ΝΒΑ…»

Εμπίιντ
Δυσαρεστημένος με το ιατρικό τιμ των Φιλαδέλφεια Σίξερς εμφανίστηκε ο νεαρός σέντερ της ομάδας, Τζόελ Εμπίιντ.
Ο Καμερουνέζος παίζει για περιορισμένα λεπτά σε κάθε παιχνίδι, έτσι ώστε να μπει με ασφάλεια σε φουλ ρυθμούς αγώνων.
«Θέλω να νιώσω σαν πραγματικός παίκτης του ΝΒΑ. Νιώθω ότι δεν είμαι παίκτης του ΝΒΑ αν δεν παίζω στα back to back παιχνίδια», τόνισε αρχικά ο Εμπίιντ μιλώντας στην εφημερίδα «Philadelphia Inquirer» και τον Κιθ Πόμπεϊ.
Για την ιστορία ο 23χρονος άσος τελείωσε το ματς με τους Μπόστον Σέλτικς σημειώνοντας 11 πόντους και μαζεύοντας 14 ριμπάουντ σε 28 λεπτά συμμετοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.