Με καροτσάκι και δάκρυα αποχώρησε ο Όγκνιεν Κούζμιτς από το παρκέ, 6:45 πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου στον αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας (VIDEO)
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_real_madrid/traymatisthke-kai-evale-ta-klammata-o-kouzmits.4899553.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.