«Εμείς δεν θέλαμε να περάσει το νομοσχέδιο, ψηφίσαμε αρνητικά» είπε μεταξύ άλλων με αφορμή το σχέδιο νόμου για την ταυτότητα φύλου ο Κωνσταντίνος Κατσίκης, μιλώντας στον realfm 97,8.
«Όλος ο κόσμος», είπε ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, «γνωρίζει και αυτό εκτιμά ότι εμείς οι ΑΝΕΛ όπου έχουμε τη διαφωνία μας, ευθαρσώς την καταθέτουμε. Επίσης, ο κόσμος ξέρει ότι εμείς έχουμε κόκκινες γραμμές και επειδή υποσχεθήκαμε αυτές τις κόκκινες γραμμές να τις τηρούμε, τιμάμε την λαϊκή εντολή στη βάση αυτών των προεκλογικών μας δεσμεύσεων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.