Επιβεβαιώνοντας τις σχετικές φήμες που κυκλοφορούσαν στα δημοσιογραφικά γραφεία από το απόγευμα της Δευτέρας, ο ΣΚΑΪ “έσπασε” την απεργία της ΕΣΗΕΑ.
Το συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων έχει κηρύξει 48ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ, από τις 06.00 το πρωί της Τρίτης 24 Οκτωβρίου μέχρι τις 06.00 το πρωί της Πέμπτης 26 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο αντιδράσεων για τη διάλυση του ΕΔΟΕΑΠ, το κανάλι του Ομίλου Αλαφούζου ωστόσο “έσπασε” την απεργία αυτή.
Στις 06.00 το πρωί της Τρίτης, ο Δημήτρης Οικονόμου και η Μαρία Αναστασοπούλου εμφανίστηκαν κανονικά στους τηλεοπτικούς δέκτες, για την εκπομπή “Σήμερα”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.