Σαφείς αιχμές εναντίον του συμπαίκτη του στους Ντιτρόιτ Πίστονς, Αντρέ Ντράμοντ, άφησε ο Ρέτζι Τζάκσον.
Τα «πιστόνια» ηττήθηκαν τα ξημερώματα του Σαββάτου με 115-111 από τους Ουάσινγκτον Γουίζαρντς, με τον πόιντ γκαρντ της ομάδας του Βαν Γκάντι να έχει ήδη εντοπίσει το πρόβλημα.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους μετά το ματς, ο πρώην παίκτης των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ τόνισε χαρακτηριστικά: «Μόλις βγήκε από το παρκέ ο Αντρέ Ντράμοντ ήμασταν πολύ γρηγορότεροι και επιτέλους μπορέσαμε να παίξουμε λίγο μπάσκετ».
Αξίζει να σημειωθεί πως ο 24χρονος σέντερ βρέθηκε στο παρκέ για 26 λεπτά και κατάφερε να μαζέψει 12 ριμπάουντ, ενώ παράλληλα σημείωσε και 9 πόντους. Από την άλλη, ο Τζάκσον σημείωσε 21 πόντους και μοίρασε 5 ασίστ σε 32 λεπτά συμμετοχής στο ματς με τους «μάγους».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.