Για τα συναισθήματα και τις σκέψεις του ως μέλος των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ μίλησε ο πρώην σμολ φόργουορντ των Ιντιάνα Πέισερς, Πολ Τζορτζ.
«Νιώθω ότι έχω αρχίσει να δένομαι με την ομάδα. Όλοι μας δενόμαστε. Θέλουμε να πετύχει όλο αυτό και δουλεύουμε πολύ σκληρά για να το πετύχουμε. Όταν μπαίνουμε στο γήπεδο, όλα είναι μαγικά. Καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο και συνεννοούμαστε στα πάντα», ανέφερε αρχικά ο Τζορτζ μιλώντας στο «The Vertical» και τον Κρις Μάνιξ.
Ακόμη, πρόσθεσε: «Θέλουμε να τα πάμε πολύ καλά φέτος και να πετύχουμε τους στόχους μας. Οι Θάντερ είναι ανταγωνιστικοί από την πρώτη μέρα της ύπαρξης τους. Έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν ταλέντα, superstars και παίκτες επιπέδου All-Star».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.