Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Ξεκίνησε την γκρίνια ο Πορζίνγκις!

Πορζίνγκις
Δεν άργησαν και πολύ να εμφανιστούν και πάλι τα σύννεφα στις σχέσεις του Κρίσταπς Πορζίνγκις με τους Νιου Γιορκ Νικς.
Αυτή τη φορά αφορμή στάθηκε η επιλογή του Τζεφ Χόρνατσεκ να χρησιμοποιήσει τον Λετονό άσο στη θέση του σέντερ, γεγονός που δε του άρεσε ιδιαίτερα.
«Πιστεύω ότι είναι καλύτερο για εμένα να παίζω ως τεσσάρι. Αν δεν έχω αντίπαλο ένα σουτέρ 4άρι, τότε μπορώ να πετύχω πάρα πολλά σε αυτή τη θέση. Όταν παίζω σέντερ, τα βάζω με μεγαλύτερους σωματικά παίκτες, σπαταλάω πολλή ενέργεια και δεν αποδίδω όπως θα ήθελα. Προφανώς επιθετικά θα έχω μεγαλύτερες δυνατότητες σαν σέντερ όμως νιώθω περισσότερο άνετα όταν παίζω σαν τεσσάρι», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πορζίνγκις μιλώντας στην εφημερίδα «New York Daily News».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.