Ήταν σε τρομερή κατάσταση όπως φάνηκε και από την πορεία του την περασμένη εβδομάδα στο China Open. Και; Είναι ο Νικ Κύργιος και φρόντισε να θυμίσει τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα του στην "αγαπημένη" του Σαγκάη. Εκεί όπου πέρσι είχε κατηγορηθεί για tanking (σ.σ. στήσιμο αγώνα) στο παιχνίδι με τον Μίσα Σβέρεφ.
Φέτος λοιπόν απέναντι στον Στιβ Τζόνσον έδειχνε να... βαριέται. Στο πρώτο σετ το μόνο που τον κρατούσε στο παιχνίδι ήταν το δυνατό του σέρβις. Και αφού τελικά το έχασε με 7-5, χωρίς να υπάρχει υποψία ότι έχει κάποιο τραυματισμό, μάζεψε τα πράγματά του κι έφυγε!
Τουλάχιστον να του αναγνωρίσουμε ότι έδωσε τα χέρια σε αντίπαλο και διαιτητή πριν φύγει υπό τις αποδοκιμασίες των Κινέζων φιλάθλων...
AP Photo/Mark Schiefelbein
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.