Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

“Πρόσω ολοταχώς” για Θεσσαλονίκη το “Αβέρωφ” μετά από 72 χρόνια


Στη Θεσσαλονίκη θα βρεθεί σε λίγες ημέρες και για πρώτη φορά μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το ιστορικότερο πλοίο του ελληνικού ΠΝ, το θωρηκτό «Αβέρωφ».
Το «Αβέρωφ» απέπλευσε από τη μόνιμη θέση ελλιμενισμού του στη Μαρίνα Φλοίσβου τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης.
Με την ευκαιρία του εορτασμού της 28ης Οκτωβρίου, το καταδρομικό, «το οποίο αποτελεί το μοναδικό κομμάτι της ελληνικής επικράτειας, που δεν έχει υποστείλει τη σημαία για 106 χρόνια» -όπως σημείωσε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ ο κυβερνήτης του πλοίου, αρχιπλοίαρχος Σωτήρης Χαραλαμπόπουλος- αναμένεται στην πόλη τις επόμενες δύο ημέρες. «Ουσιαστικά, το πλοίο βγαίνει στο Αιγαίο μετά από 70 χρόνια» τόνισε ο κ. Χαραλαμπόπουλος.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.