Στους ευαίσθητους τομείς της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εντοπίζονται τα περισσότερα «φέσια» από τα 6,2 δισ. ευρώ που έχει αφήσει απλήρωτα ως τον Αύγουστο το ελληνικό δημόσιο. Το οικονομικό επιτελείο βρέθηκε έτσι στην ανάγκη να τρέχει για να καλύψει μέχρι το τέλος του μηνός το χαμένο έδαφος, προκειμένου να μη τεθεί σε κίνδυνο η εκταμίευση της υποδόσης των 800 εκατ. ευρώ.
Τα στοιχεία που ανακοίνωσε την Τετάρτη το υπουργείο Οικονομικών για την πορεία των ληξιπροθέσμων στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου δείχνουν ότι παρά τα δάνεια που έλαβε το καλοκαίρι η χώρα με αποκλειστικό σκοπό να αποπληρώσει χρέη του το δημόσιο, τα χρέη αυτά τελικά αυξήθηκαν αντί να μειωθούν από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο κατά σχεδόν 800 εκ. ευρώ, από 5,1 δισ. τον Ιούνιο σε τα 5,437 δισ. ευρώ τον Ιούλιο και 6,2 δισ. τον Αύγουστο.
Από τα 6,2 δισ. ευρω του Αυγούστου, χρέη ύψους 3,202 δισ. ευρώ αφορούσαν αποκλειστικά τις πληρωμές Νοσοκομείων (558 εκατ. ευρώ), Ασφαλιστικών Ταμείων (2,3 δισ. ευρώ) και φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (335 εκατ. ευρώ). Άλλα 2,113 δισ. ευρώ ήταν χρέη από εκκρεμείς επιστροφές φόρου, έναντι 1,52 δισ. τον Ιούλιο και 1,25 δισ. τον Ιούνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.