Ο Valtteri Bottas πρόκειται να πάρει ποινή πέντε θέσεων στο grid στη Suzuka μετά από μια μη προγραμματισμένη αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων μετά τις δοκιμές της Παρασκευής.
Ο Φινλαδός ο οποίος δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση μετά την καλοκαιρινή διακοπή ψάχνει ένα δυνατό αποτέλεσμα στην Ιαπωνία. Ο ίδιος είπε μετά το FP2 ότι ένιωθε πιο άνετα στο μονοθέσιο σε σχέση με την Μαλαισία.
Πλέον ο Bottas καλείται να καλύψει αυτή την ζημιά με πολύ καλές κατατακτήριες και μια καλή εκκίνηση.
Εκτός του Bottas ποινές που θα τον ωθήσουν στην τελευταία θέση θα δεχτεί ο Sainz καθώς άλλαξε πολλά μέρη στην μονάδα ισχύος της Toro Rosso. πηγή: http://f1fan.gr/?p=53494
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.