Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Το 48% των Ελλήνων πιστεύει ότι η Ελλάδα έχει ωφεληθεί από την ένταξη στην ΕΕ

Αύξηση κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες (στο 48% από 44%) σημείωσε το 2017 το ποσοστό των Ελλήνων που δηλώνουν ότι η χώρα έχει επωφεληθεί από την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση.


Την ίδια ώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση το ποσοστό ανέρχεται σε 64% (από 60% το 2016).

Αυτό προκύπτει από πανευρωπαϊκή έρευνα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Στην Κύπρο το αντίστοιχο ποσοστό αυξήθηκε κατά μια μόλις μονάδα σε σχέση με το 2016 και έφτασε το 45%.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας του Parlameter που διεξήχθη το Σεπτέμβριο θα ανακοινωθούν την Τετάρτη.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/723074/to-48-ton-ellinon-pisteuei-oti-i-ellada-ehei-ofelithei-apo-tin-edaxi-stin-ee/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.