«Η κυβέρνηση που δημιούργησε τη γενιά των 360 ευρώ και μια αγορά εργασίας που τα δικαιώματα των εργαζόμενων διαρκώς καταπατώνται, ας κάνει λίγο υπομονή να δει τις τελικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας. Ως τότε, αντί να γράφουν ανοησίες σε non paper ας προσπαθήσουν να είναι στοιχειωδώς σοβαροί, όσο δύσκολο και αν τους είναι».
Με αυτόν τον τρόπο απαντούν από τη ΝΔ σε σχόλιο πηγών του Μαξίμου για το ερωτηματολόγιο του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις εργασιακές σχέσεις.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ
dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.